2011.07.10.

Írta: Rated921

Volt fesztivál 4. nap. 2011.07.02

Volt Fesztivál 4 nap...

Már sátorba voltam, hallottam valaki sétál a sátor körül, és gondolom a haver sátrára mondta, hogy miaz.. ebbe a belebaszott a villám??!! nagyon nevettem.. de azért Furcsa volt az alvás... Persze kibírható, mert tudtam, hogy ez lesz az utolsó éjszaka itt sopronban, de jobban kiemelve az, hogy ez lesz az utolsó sátorban eltöltött éjszaka... Éjszaka hideg volt, fújt a szél.. néha az eső is esett.. szerencse nem áztam be... Reggeli kelés vicces, nem nagyon tudsz mit csinálni... Szokásos program ma is meg volt... A mekizés, 400 Ft-os sajtburger menü, meg a sok viccelődés a wifi-vel, vásárlás, majd déltől kb úgy döntöttünk, hogy vonatozással töltjük az időnkent délutánig.. Jóra is sikeredett végülis, sokat nevettünk a vonaton, jóarcok voltak, nevettek rajtunk az emberek... 3-4 körül visszamentünk a fesztiválra.. mert tölteni kelett a telefont... jó arc srác volt ott is, mondta, hogy most nincs szabad hely tölteni, de lehet tekerni is, és úgy is lehet tölteni.. hát nevettünk nagyot.. vártunk, aztán lett hely, ott is jól elvoltunk, jöttek oda lányok, kikellett tölteni kérdőívet, vicces volt azis.. közbe elnéztem Watch My Dying koncertre, az is vicces volt, mert az énekesnek akkor született meg a gyermeke, így nem jött el, hanem egy másik banda énekese helyettesítette.. azért elgondolkodtató, igaz nemhiszem, hogy van olyan aki, csak miattuk jött ki, de ha szereti a Watch My Dying-et, akkor picit rosszul járt, biztos nem azt kapta a koncerten, mint amit várt... Telefontöltés után sétáltunk, ugrottuk a Coce Colánál, csináltak képet rolunk, ittunk ingyen kólát, voltunk a Skittlesnél is, ott ingyen cukorka.. Voltunk a Vans-nél is, ahol nyomattak ingyen tetkót a kezünkre.. jól nézett ki... aztán kezdődtek a koncertek.. 18.45 Road koncert, nagyon jó volt, rég voltam Road koncerten, volt minden jó szám, Visszaháromtól kezdve a Nem kell más-ig.. Aztán egyből következett a Depresszió, nagyon szeretem őket, jó koncert volt, bár a Kedvenc számomat, Az én játékszabályomat nem játszották sajnos.. Depresszió után megnéztük a sátrunkat, majd irány a nagyszinpad, The Ting Tings... Jó koncert volt.. Én szeretem őket, meg jól elvoltunk pár lánnyal, persze csak fótozkodtunk, meg vicceskedtünk.. AZTÁN a számomra legjobban várt koncert a Volt fesztiválon.. a 30 Seconds to Mars koncert... koncert elött kiabáltuk, hogy Edda Müvek, Edda Müvek, picit hülyének nézhettek, de nagyon elvoltunk a Koncerten, isteni volt, elment a hangom is... Jó volt nagyon.. Aztán elmentünk pihizni, kajálni... Visszanéztünk a sátrakhoz, és a haverom sátrából elég sok mindent elloptak... Számomra vicces volt, bár nálam nem volt semmi értékes, max a barátnőmmenk vett ajándék, többi csak ilyen póló, meg ilyen cuccok.. haver sátrából meg elvittek azért napszemüveg, hajvasaló, pólókat.. kérdezgettük, meg nézelődtünk, dehát sokmindent nem lehetett tenni... Azért viccesre fogtuk a dolgot.. fél3 körül elindultuk... Sátrakat otthagytuk.. Mentünk a buszhoz, ami kivisz a vonathoz.. 4órás vonattal mentünk haza.. illetve hát pestre.. Vicces volt a Vonaton, dumálgattunk, meg poénkodtunk sokat... Aztán aludtunk is azért... Jó kis 4 nap volt... Elég jóra sikerült...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.